Friday 12 September 2008

Diri Hamba

dua
salam


Nama Hamba Mohd Sabri Bin Mohd Yunus,Seorang Guru Agama Lepasan Kpli 2004 di(IPDA)Kedah,Pada 2004 hamba johan tilawah kebangsaan antra maktab,nasib je kot...Asal Pasir Mas Kelantan,skrg hamba masih lagi guru Agama disabah,mintak maaf blog hamba sekadar suka-suka je,Mai kita pakat kongsi-kongsi apa-apa yang berkaitan quran tarannum.Hamba alu-alukan sangat.Saje bagi slow-slow...heeee..mai berkenalan..





No Tel : 019-5350620
E.Mail :
Sila Klik Logo YM sekiranya anda ada yahoo massenger,boleh kita sembang


Assalamualaikum W.B.T.H.Segala puji bagi Allah tuhan sekalian alam ,Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

Laman Ini Masih lagi dalam proses pembikinan,ditambah dan diubah suai.Memandangkan keadaan hamba sibuk sedikit,oleh itu laman ini hanya kadang-kadang sahaja boleh ditambah baik.Harap maaf.Hamba bina laman ini hanyalah sekadar koleksi peribadi untuk tatapan sendiri .Kalau rasa tak seberapa tu mintak maaf la ye...

Namun begitu sekiranya terdapat dikalangan pengunjung laman ini berminat untuk mendapatkan buku tajwid,buku tarannum serta cd-cd berkaitan tarannum ada dengan hamba.

Cd interaktif tarannum telah dikeluarkan oleh bekas-bekas johan qari,qari-qari tanahair yang lain serta telah dikeluarkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia untuk sekolah-sekolah yang men yag ada Kelas Kemahiran Quran.

Sekiranya muslimin muslimat ingin mendapatkan koleksi qari tanah arab dan qari qariah malaysia khasnya dalam bentuk cd bolehlah hubungi hamba.

Cd asas tarannum,cd peringkat menengah dan terbuka bagi mereka yang ingin mendalami ilmu tarannum boleh didapati dengan hamba.






Sila Klik Label ini untuk hubungi melalui e.mail :

Jika mau info terkini al-qari sila masukkan e-mail anda:

Delivered by MohdSabri










blind
religion






Recent Posts

Recent Updates

Recent Comments